شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۵:۵۵:۴۸

گسترش صنایع دریایی، برنامه‌ پیش‌بینی شده در برنامه ششم

باشگاه خبری فراساحل: استاندار گیلان گفت: گسترش صنایع دریایی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه گیلان دربرنامه ششم است. استاندار گیلان گفت: گسترش صنایع دریایی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه گیلان دربرنامه ششم است.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، محمدعلی نجفی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گیلان در منطقه چهارم امام رضا (ع) نیروی دریایی ارتش، به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ضمن تبریک فرا رسیدن این روز، اظهار کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با نگاه راهبردی در آب‌های آزاد دنیا حضور دارد. وی با اشاره به اینکه نیروی دریاییِ ارتش بیش از 3 هزار کشتی در آب‌های آزاد را با اقتدار اسکورت کرده است، عنوان کرد: حضورنیروی دریایی اعلام می‌کند که آب‌های آزاد تنها متعلق به کشورهای استکباری نیست.

استاندار گیلان هفتم آذر را یادآور دلاور مردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروها در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: نیروی دریایی ارتش مقتدرانه در دریای خزر حضور دارد و از منافع کشور حراست می‌کند. نجفی گفت: نیروی دریایی با اقتدار مذاکره کنندگان در پای میز مذاکره را پشتیبانی کرده است. وی با تاکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه کشور، ارتباط گیلان بیشتر می‌شود گفت: دریا محوری، ارتقای صیادی، پرورش ماهیان خاویاری و گسترش صنایع دریایی، از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای توسعه گیلان است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم با تصریح بر اینکه هفتم آذر سالروز حماسه‌ آفرینی پرسنل ناوچه موشک ‌انداز پیکان است، خاطرنشان کرد: در روز هفتم آذر سال 59 نیروی دریایی با انجام عملیات، توانست ماشین جنگی عراق را از کار بیندازد و این امر برگرفته از فرهنگ اعتقادی ملت ایران بود. امیر دریاردار افشین رضایی حداد با اشاره به هفته بسیج ابراز کرد: فرهنگ ما باید بسیجی باشد و دنیا به این فرهنگ اعتقاد پیدا کرده است و فرهنگ بسیجی سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.



  کد خبر : 853
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :